ارائه دهنده مقالات و فایلهای آموزشی در تمامی زمینه ها

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

نظرسنجی سایت

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 33
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 58160

انتشار اولین رندر گوشی تاشوی قدرتمند سامسونگ در سال 2017


انتشار اولین رندر گوشی تاشوی قدرتمند سامسونگ در سال 2017

کمپانی سامسونگ این روزها خود را برای رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند خود موسوم به گلکسی نوت 8 آماده می‌کند. محصولی که قرار است طی کنفرانسی اختصاصی در یکم شهریور ماه معرفی شود.

 

اما براساس اخبار و یا بهتر بگوییم شایعاتی که از چند هفته قبل در فضای وب منتشر شده‌اند، گلکسی نوت 8 تنها محصول بالارده سامسونگ در نیمه‌دوم سال 2017 نخواهد بود و این شرکت کره‌ای به‌زودی اسمارت‌فون تاشویی با شماره مدل SM-W2018 را نیز رونمایی خواهد کرد.

گوشی هوشمندی که گفته می‌شود به مشخصات سخت‌افزاری قابل‌توجهی همچون پردازنده اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و تکنولوژی شارژ وایرلس مجهز و از یک نمایشگر 4.2 اینچی با رزولوشن 1080p برخوردار خواهد بود. علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی نیز می‌توانند با استفاده از دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت پشتی و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی، تصاویر و ویدیوهای مدنظر خود را ثبت و ضبط کنند.

در همین رابطه، امروز اولین رندر منتسب به این گوشی تاشو در فضای مجازی منتشر شد که شکل و شمایل کلی این اسمارت‌فون را در ذهن علاقه‌مندان به این برند کره‌ای شکل می‌دهد. همانطور که مشاهده می‌کنید، در این رندر می‌توانید پرچمدار سری گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سال 2018 را در تمامی ‌زوایا مشاهده کنید.

گوشی تاشو

گفتنی است این گوشی اخیرا توانست مجوز سازمان رگولاتوری چین موسوم به TENAA و کمیسیون ارتباطات فدرال و یا همان FCC را برای ورود به بازار کسب کند. براساس آخرین شنیده‌ها، این گوشی در مرحله نخست، تنها در کشور چین عرضه خواهد شد و هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که آیا در بازار سایر کشورهای جهان نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

  انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 172

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما